miercuri, 9 noiembrie 2011

A million reasons to choose the new Iphone 4S

https://www.vodafone.ro/iphoneDeci, astea fiind spuse, tocmai va aparea pe piata noul Iphone 4S. Si, ghiciti unde se afla? Se va gasi tocmai in mai toate magazinele Vodafone, cea mai buna retea de telecomunicatii din Romania, asta dupa parerea mea, abonata la Vodafone :). Si ce il face sa fie atat de deosebit fata de vechile modele Iphone? Imi pare rau ca nu imi ajung toate degetele de la maini sa enumar toate motivele care il fac atat de diferit. As incepe prin a va povesti despre Siri. Asistentul virtual care iti gaseste ce ai nevoie in telefon si mai ales in afara lui, activeaza functiile mobilului si chiar face putina conversatie. Ecranul Retina este ecranul de telefon cu cea mai înaltă rezoluţie care a existat vreodată. De fapt, densitatea pixelilor este atât de mare încât ochiul uman nu poate distinge pixelii individuali. Este mai impresionant decât o pagina tipărită! Chip-ul A5 asigură performanţă de 2 ori mai rapidă şi grafică de 7 ori mai rapidă, astfel încât totul se mişcă prompt, de la lansarea aplicaţiilor până la încărcarea paginilor web în Safari, plus o camera foto de 8 megapixeli! Trebuie sa mai adaug si aplicatia iCloud care stochează fotografiile, documentele şi orice altceva ai nevoie şi le trimite prin conexiune wireless către toate dispozitivele tale. Cu AirPrint, poti tipari absolut orice document de pe noul Iphone 4S, direct prin Wi-Fi. Ce poate fi mai comod de atat?
Iphone 4S este atat de uşor de folosit incat nu ai nevoie de manual de utilizare!
Tomorrow is the big night for Iphone 4S and Vodafone! You'll need one, is just perfect for everyone!!

Un comentariu:

  1. VORAȚI EFICIENT URGENT PENTRU A AJUTA LA READUCEREA FOSTA IUBITĂ ȘI LA SALVAREA CĂSĂTORIEI
    Salutare tuturor, numele meu Elaine Owen sunt atât de copleșită de bucurie, datorită Dr.saguru, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie cu câțiva ani în urmă și am fost foarte devastată pentru că nu i-am greșit niciodată, am rămas cu cei doi copii ai mei și un job care plătește puțin. Aproape că am renunțat până când am văzut o mărturie online despre Dr.saguru despre cum a ajutat o mulțime de oameni, așa că l-am contactat surprinzător la 24 de ore după ce am făcut ceea ce mi-a cerut doctorul să fac, soțul meu s-a întors a doua zi după vrajă. eu să-l iert și am promis să nu plec niciodată. Soțul meu s-a întors de 6 luni și nu am avut niciodată probleme, mă bucur că nu m-am îndoit de dr. saguru acum sunt sigur că poate rezolva orice probleme cu o ușurare rapidă, îl puteți contacta și pentru ajutor acum. număr whatsapp +12098373537 sau e-mail: saguruu087@gmail.com

    RăspundețiȘtergere